مرکب یووی فلکسو هوبر

مرکب‌های یووی فلکسو HUBER

با گسترش روزافزون چاپ فلکسوگرافی و توسعه صنعت لیبل سازی، کمپانی Huber گروه مرکب های یووی فلکسو را در سطح گسترده و با کیفیت جهانی ارائه می‌دهد. مرکب‌های چاپ سوپرافلکس یووی با سیستم خشک شدن رادیکالی، ویژه چاپ لیبل فرآوری شده است. مرکب‌های HUBER UV با سیستم خشک شدن رادیکالی مرکب، به ویژه براى چاپ لیبل فرآورى شده است. این سرى از مرکب‌ها با ویسکوزیته پایین، به صورت کامل و 100 درصد در اثر تابش اشعه سخت و خشک مى‌شوند.

 

 

 

 

درترکیبات این نوع مرکب‌ها از حلال‌ها و آب استفاده نشده است. فرآیندخشک شدن این نوع مرکب، تنها زمانى است که در معرض تابش اشعه UV قرارگیرد. بنابراین به هیچ عنوان در محفظه مرکب‌دان، روى نورد آنیلوکس و روى سطح چاپ شده در زمان وقفه‌هاى ماشین چاپ، خشک نمی‌شود. حتى روى نوردهاى آنیلوکس ریز سلول نیز باقى نمانده و سلول هارا مسدود نمى‌نماید.

ویژگی‌ها:

* آماده برای چاپ (نیاز به آماده‌سازی مرکب قبل از چاپ نیست(

ثبات عالی در فرآیند چاپ*

نگهداری و ذخیره‌سازی آسان*

چاپ‌پذیری بسیار عالی*

همپوشانی عالی مرکب*

جلوه بسیار براق*

*چسبندگی بسیار خوب به سطح چاپی

کاربرد:

مرکب‌های Huber UV جهت چاپ لیبل و همچنین چاپ بر روى کاغذ و فیلم هاى پلاستیک بسیار مناسب می‌باشند. باتوجه به گستره و تنوع سطوح چاپى، آزمون میزان چسبندگى روى سطح چاپى قبل از تولید توصیه مى‌شود.

سطوح چاپی:

ورق با روکش کروم و متالایز، PE )کرونا و بسترسازی شده)، فیلم لیبل روکش شده با پرایمر، PP، فیلم آلومینیوم،PET

توصیه: استفاده از این مرکب براى چاپ روى لفاف‌هاى بسته‌بندى مواد غذایى توصیه نمى‌شود.

فرآیند:

تمامی مرکب‌های Huber UV آماده به چاپ درماشین چاپ بوده و نیازى به تنظیم ویسکوزیته و یا تغییرى درساختار مرکب، هنگام پرکردن در مخزن و یا بعداز آن در واحد مرکب‌رسانى نیست.

عملکرد مرکب: پوشش دهى مرکب به میزان 0,8 تا 2,5 گرم برمتر مربع می‌باشد.

فرآیند خشک شدن:

سرعت فرآیند خشک شدن به ضخامت لایه مرکب، سایه رنگى، تعداد و نوع لامپ‌هاى یووى بکار رفته در ماشین چاپ و نوع سطح چاپى بستگى دارد. هنگام استفاده از لامپ‌های یووی باقدرت 120 تا 200 وات برسانتى‌متر، امکان دستیابى به سرعت چاپ تا 150 متر بر دقیقه را خواهید داشت.

شرایط انبار و نگهداری

در محیط خشک و خنک و در دماى بین 15 تا 20 درجه سانتی‌گراد نگهدارى شود. به هیچ عنوان در معرض تابش نور مستقیم، به ویژه نور خورشید قرار نگیرد. زمان نگهدارى تا قبل از باز کردن پلمپ درب قوطی، 6 ماه مى‌باشد.