مرکب فلکسو ITG

مرکب فلکسوITG

با گسترش روزافزون چاپ فلکسوگرافی و توسعه صنعت لیبل سازی، کمپانی ITG گروه مرکب های یووی فلکسو را در سطح گسترده و با کیفیت جهانی ارائه می‌دهد. مرکب‌های چاپ ITG یووی با سیستم خشک شدن رادیکالی، ویژه چاپ لیبل فرآوری شده است. مرکب‌های ITG با سیستم خشک شدن رادیکالی مرکب، به ویژه براى چاپ لیبل فرآورى شده است. این سرى از مرکب‌ها با ویسکوزیته پایین، به صورت کامل و 100 درصد در اثر تابش اشعه سخت و خشک مى‌شوند.

 

درترکیبات این نوع مرکب‌ها از حلال‌ها و آب استفاده نشده است. فرآیندخشک شدن این نوع مرکب، تنها زمانى است که در معرض تابش اشعه UV قرارگیرد. بنابراین به هیچ عنوان در محفظه مرکب‌دان، روى نورد آنیلوکس و روى سطح چاپ شده در زمان وقفه‌هاى ماشین چاپ، خشک نمی‌شود. حتى روى نوردهاى آنیلوکس ریز سلول نیز باقى نمانده و سلول هارا مسدود نمى‌نماید.

ویژگی های مرکب ITG:

*آماده برای چاپ (نیاز به آماده‌سازی مرکب قبل از چاپ نیست)

*   ثبات عالی در فرآیند چاپ

* نگهداری و ذخیره‌سازی آسان

*  چاپ‌پذیری بسیار عالی

*   همپوشانی عالی مرکب

*جلوه بسیار براق

* چسبندگی بسیار خوب به سطح چاپی

کاربرد:

مرکب‌های ITG  جهت چاپ لیبل و همچنین چاپ بر روى کاغذ و فیلم هاى پلاستیک بسیار مناسب می‌باشند. باتوجه به گستره و تنوع سطوح چاپى، آزمون میزان چسبندگى روى سطح چاپى قبل از تولید توصیه مى‌شود.

فرآیند:

تمامی مرکب‌های ITGآماده به چاپ درماشین چاپ بوده و نیازى به تنظیم ویسکوزیته و یا تغییرى درساختار مرکب، هنگام پرکردن در مخزن و یا بعداز آن در واحد مرکب‌رسانى نیست.

عملکرد مرکب:

پوشش دهى مرکب به میزان 0,8 تا 2,5 گرم برمتر مربع می‌باشد

فرآیند خشک شدن:

سرعت فرآیند خشک شدن به ضخامت لایه مرکب، سایه رنگى، تعداد و نوع لامپ‌هاى یووى بکار رفته در ماشین چاپ و نوع سطح چاپى بستگى دارد. هنگام استفاده از لامپ‌های یووی باقدرت 120 تا 200 وات برسانتى‌متر، امکان دستیابى به سرعت چاپ تا 150 متر بر دقیقه را خواهید داشت.

 

نوردهای آنیلوکس:

با استفاده از مرکب‌های ITG، می‌توان کلیه انواع نورد های آنیلوکس را به کار گرفت. باتوجه به وضوح کار چاپى، دسترسى به رزولوشن 60 تا 400 Lcm و یا حتی بالاتر، در چاپ میسر مى‌باشد. از آنجایی که این سرى از مرکب‌ها از درصد بالاى رنگدانه برخوردار است، درخشندگى کار حتى در زمان چاپ ترام‌هاى با رزولوشن بسیار بالا تضمین می‌گردد. باتوجه به سایه رنگ، پوشش مرکب به میزان 0,8 تا 2,5 گرم بر مترمربع مى‌باشد.

در جدولى که در ادامه آمده است، حجم سلولى نوردهای آنیلوکس به تناسب سطوح چاپى متفاوت، توصیه شده است.

نوع چاپ عملکرد مرکب g/cm حجم سلول ml/m
چاپ‌های متداول 1.4 – 0.9 7.5 – 2.8
چاپ ترام ظریف 1.0 – 0.9 5.0 – 2.8
چاپ ترام درشت 1.5 – 1.2 8.5 – 3.0
خطوط ظریف 1.5 – 1.0 5.0 – 2.8
خطوط درشت 2.0 – 1.5 14.0 – 3.5
محدوده‌ها 2.5 – 1.5 12.0 – 4.0

 

شستشو:

جهت شستشوى نوردهاى آنیلوکس و برج‌هاى چاپ و قطعات درگیر با مرکب از پاک‌کننده‌هاى توصیه شده توسط شرکت ایران روتاتیو استفاده گردد. شستشو و پاک‌سازى بلافاصله مرکب‌هاى یووى الزامى نمى‌باشد، زیرا این نوع از مرکب‌ها تا زمانى که در معرض اشعه یووى قرار نگرفته‌اند، خشک نمى‌شوند.

بسته بندی:

قوطی‌های 5 کیلوگرمی

سایزهای دیگر به سفارش مشتری